۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
برگزاری ۶۰ رویداد فناورانه در «ایران‌هلث» با هدف افزایش مشارکت دانش‌بنیان‌ها

برگزاری ۶۰ رویداد فناورانه در «ایران‌هلث» با هدف افزایش مشارکت دانش‌بنیان‌ها

مدیرکل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی پارک فناوری پردیس گفت: مشاهده شد که شرکت‌های دانش‌بنیان در این رویداد مشارکت کمرنگی داشتند که تلاش کردیم نقش آنها را برجسته‌تر کنیم.

به گزارش بازار، احمد عسگری در اولین رویداد تکنووست که در حاشیه نمایشگاه ایران هلث برگزار شد، با بیان اینکه پارک فناوری پردیس در راستای اجرای برنامه‌های حمایتی و روندهای تجاری‌سازی گام‌های مؤثری برداشته است، افزود: این پارک در سال ۸۰ شکل گرفت و تاکنون سعی کرده است که فرایندهای تجاری‌سازی دسترس‌پذیر برای شرکت‌ها فراهم کند.

وی ادامه داد: در ۱۵۰ هکتار این پارک، شرکت‌ها مستقر شدند و ۳۵۱ هکتار آن نیز در حال توسعه است. این پارک با اخذ مجوز اقدام به راه‌اندازی پارک سلامت پردیس کرده و واحدهای فناور فعال در حوزه‌های تجهیزات پزشکی، دارویی و سلامت مستقر شده‌اند.

عسگری با اشاره به برگزاری رویداد ایران هلث از سوی پارک فناوری پردیس، خاطرنشان کرد: با توجه به تجربیات ما در برگزاری نمایشگاه اینوتکس، برگزاری نمایشگاه ایران هلث به مدت ۵ سال به پارک فناوری واگذار شد.

وی افزود: با بررسی‌هایی که انجام شد، مشاهده کردیم در این رویداد جایگاه شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و شرکت های فناور کمرنگ است و ما با برگزاری رویدادهایی به دنبال مشارکت بیشتر این شرکت‌ها در این رویداد حوزه سلامت بودیم.

عسگری با بیان اینکه این نمایشگاه با محوریت فن‌ بازار برگزار شده است، یادآور شد: همچنین در این نمایشگاه، ۶۰ رویداد با محوریت شرکت‌ها و شبکه‌سازی برگزار می‌شود و این امر موجب شد که در نمایشگاه امسال ایران هلث، حضور دانش‌بنیان‌ها رشد ۶۰ درصدی داشته باشد.

مدیرکل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی پارک فناوری پردیس با اشاره به حضور ۱۵۰ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه، گفت: رویداد جذب سرمایه تکنووست برگزار می‌شود و بعد از این رویداد اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

کد خبر: ۲۸۸٬۰۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha