۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱
عرضه گسترده کالاهای اساسی با تخفیفات ویژه| اجازه سوءاستفاده به اخلالگران را نمی‌دهیم
رئیس انجمن تولیدکنندگان و تامین کنندگان برنج اعلام کرد

عرضه گسترده کالاهای اساسی با تخفیفات ویژه| اجازه سوءاستفاده به اخلالگران را نمی‌دهیم

رئیس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان و تامین کنندگان برنج از عرضه گسترده تمام کالاهای اساسی تولید به ویژه برنج با تخفیفات ویژه در سطح بازار خبر داد.

به گزارش بازار، محمد مختاریانی ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان وی در سانحه سقوط هلی‌کوپتر افزود: رئیس جمهوری دولت سیزدهم در طول دوران فعالیت خود، خدمات بسیار ارزنده‌ای را به کشور ارائه کردند و به ویژه در سالیان اخیر شاهد تلاش بی‌وقفه ایشان برای بهبود اوضاع مملکت بودیم.

وی اظهار داشت: از آنجایی که احتمال می‌رود برخی بخواهند از شرایط ایجاد شده سوءاستفاده کرده و بازار کالاهای اساسی و معیشت مردم را نشانه بروند تا ایجاد نگرانی کنند، از امروز میزان عرضه کالاهای اساسی تولیدی خود از جمله برنج، روغن، شکر، چای و تن ماهی را افزایش خواهد داد تا هیچ‌گونه کمبودی در بازار احساس نشود.

رئیس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان و تامین کنندگان برنج تصریح کرد: تمام محصولات فوق با تخفیفات ویژه و بسیار پایین‌تر از نرخ واقعی عرضه می‌شود.

مختاریانی گفت: بخش خصوصی در همراهی کامل با مسئولان دولتی تلاش می‌کند تا همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند هیچ اخلالی در کار کشور ایجاد نشود و نگرانی بیشتری برای مردم به وجود نیاید.

کد خبر: ۲۸۸٬۰۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha