۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۴
تذکر به رئیس جمهور برای استقرار گمرک در ورودی آبادان و خرمشهر
نماینده مردم آبادان در گفتگو با بازار:

تذکر به رئیس جمهور برای استقرار گمرک در ورودی آبادان و خرمشهر

آبادان- مولوی، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور گمرک را در ورودی شهرهای آبادان خرمشهر مستقر کند.

سیدمحمد مولوی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در نشست علنی امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی مواردی را خطاب به رئیس جمهور مطرح کردم.

وی تصریح کرد: آقای رئیس جمهور، دوم مهر و سوم خردادها بر آبادان و خرمشهر گذشت؛ لطفاً اگر قرار است مجدداً قدم به این شهر بگذارید، تنها تصمیمی که از شما انتظار داریم این است که سریعاً دستور دهید تا گمرکات آبادان و خرمشهر در مبادی ورودی شهر مستقر شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در غیر این صورت مجبور هستیم خودمان در مبادی ورودی چادر بزنیم و این کار را شخصاً انجام خواهم داد.

مولوی خطاب به وزیر آموزش و پرورش نیز گفت: آغاز سال تحصیلی کلاس بدون معلم داشتیم، در میانه سال نیز بدون پرداخت و توجه به معلمان و در پایان سال، حوزه‌ های امتحانی بدون دانش‌ آموز را شاهدیم.

وی عنوان کرد: از شما چه طور می‌ توان انتظار داشت که سند تحول بنیادین را اجرایی کنید، وقتی در توانایی شما صدور یک کارت امتحانی نیست، بهترین کار خداحافظی از وزارت آموزش و پرورش است.

کد خبر: ۲۸۷٬۹۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha