۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۴
پروژه برق خورشیدی ساری در سفر دولت افتتاح می شود
معاون استاندار مازندران:

پروژه برق خورشیدی ساری در سفر دولت افتتاح می شود

ساری- خیریان پور، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: پروژه برق خورشیدی ۱۶۰ کیلوواتی ساری همزمان با سفر دولت در استان افتتاح می شود.

حسن خیریان پور در گفت وگو با خبرنگار بازار افزود: همزمان با سفر رییس جمهور، بهره برداری از خط انتقال آب شرب شهری ساری و احداث مخزن ۲۰ هزار متر معکبی و افتتاح پروژه برق خورشیدی ۱۶۰ کیلوواتی شهرستان ساری انجام می شود.

وی بازدید از پروژه ساختمان سد گیلورد و پل زیر قوسی سد برای دسترسی روستاهای بالادست در شهرستان بهشهر را از برنامه های وزیر نیرو در این سفر بیان کرد و گفت: افتتاح طرح توسعه پست ۴۰۰ به ۲۳۰ به ۶۳ کیلو ولت مرکز مازندران در شهرستان ساری به ظرفیت ۴۰۰ مگا ولت آمپر، پست ۲۳۰ به ۶۳ کیلوولت بهشهر، علمده به ظرفیت ۴۸۵ مگاولت آمپر از دیگر طرح ها است.

خیریان پور یادآور شد: افتتاح پست های فوق توزیع ۶۳ به ۲۳ کیلو ولت بانک مرکزی نوشهر، فریدونکنار، پرچیکلا قائم شهر و ... به ظرفیت ۴۵۵ مگاولت آمپر، افتتاح خطوط انتقال و فوق توزیع ۲۳۰ و ۶۳ کیلو ولت به ظرفیت ۲۰۹ کیلومتر مدار در شهرستان نوشهر، افتتاح دیسپاچینگ هوشمند و مدرن فوق توزیع مازندران و گلستان در شهرستان ساری و افتتاح ۱۰ مگاوات نیروگاه مقیاس کوچک در شهرستان بابل از دیگر برنامه ها به شمار می رود.

معاون استاندار مازندران ادامه داد: نصب و راه اندازی مگاوار خازن در پست های فوق توزیع در شهرستان ساری نیز در این سفر انجام می شود.

کد خبر: ۲۸۷٬۴۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha