۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۲
بانک ها در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن و خود مالکی اهتمام جدی داشته باشند
استاندار زنجان:

بانک ها در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن و خود مالکی اهتمام جدی داشته باشند

زنجان-استاندار زنجان،گفت: بانک ها در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن و خود مالکی در استان اهتمام جدی داشته باشند و باید با همکاری همه دستگاه های متولی امر، موانع پرداخت تسهیلات در زنجان رفع شود.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن افشارچی روز چهارشنبه در نشست شورای مسکن استان در محل استانداری زنجان، گفت:سهم استان از طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار واحد مسکونی بوده که در بخش حمایتی ۲۷ هزار واحد، خود مالکی ۱۲ هزار واحد و در بافت فرسوده ۹ هزار واحد تعیین شده است.

وی ابراز کرد: طبق برنامه ریزی ها ۲۰ هزار واحد مسکونی نیز در بخش مسکن روستایی در استان زنجان ساخته و نوسازی خواهد شد و متولی ساخت این تعداد واحد مسکونی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

استاندار زنجان گفت: بانک ها در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن و خود مالکی در استان اهتمام جدی داشته باشند و باید با همکاری همه دستگاه های متولی امر، موانع پرداخت تسهیلات در زنجان رفع شود.

افشارچی تاکید کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان، مدت زمان تشکیل پرونده برای تسهیلات و پرداخت آن توسط بانکها را ارائه دهد و به صورت خیلی دقیق و شفاف پرداخت تسهیلات توسط بانکها را استخراج کند.

وی گفت: عملکرد و فعالیت بانک‌ها باید به خوبی سنجیده شود چون بخشی از کار برعهده بانک‌هاست و باید با متقاضیان مسکن ملی همراهی لازم را داشته باشند.

استاندار زنجان ادامه داد: اداره کل راه و شهرسازی استان تأمین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن را به صورت ویژه پیگیری کند و مدیریت لازم را در این زمینه داشته باشد.

وی افزود: باید مشکل متقاضیان را در خصوص تأمین زمین برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن برطرف کرد و فرآیند تحویل زمین به متقاضیان به صورت ویژه و قطعی زمان بندی شود.

استاندار زنجان تاکید کرد: تا چند ماه آینده باید واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن به میزان قابل توجهی به متقاضیان واگذار شود و فرآیند زمان بندی تحویل واحدهای مسکونی به متقاضیان اعلام شود.

کد خبر: ۲۸۷٬۱۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha