۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۹
فراهم شدن فرصت اشتغال ۲۵۰ فارغ التحصیل دانشگاهی در کارخانه درخشان یزد| زیرساخت ها تامین نیست
مدیر کارخانه نوآوری درخشان یزد:

فراهم شدن فرصت اشتغال ۲۵۰ فارغ التحصیل دانشگاهی در کارخانه درخشان یزد| زیرساخت ها تامین نیست

یزد- مدیرکارخانه نوآوری درخشان یزد از ایجاد فرصت اشتغال ۲۵۰ فارغ التحصیل دانشگاهی با توسعه فضای کسب و کار این کارخانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، جمال کدخداپور ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران استان یزد به ایجاد فضای کسب و کار در کارخانه درخشان برای فارغ التحصیلان دانشگاهی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ۱۰ شرکت در این فضا مستقر شده و فضای کسب و کار مشترک نیز از سوی ۱۵۰ فار التحصیل دانشگاهی در حال بهره برداری است که با ایجاد طرح توسعه به ۲۵۰ نفر افزایش خواهد یافت.

وی به اهداف این کارخانه در راستای بهبود فضای کسب و کارهای نوپا و نوآورانه اشاره کرد و افزود:ایجاد زیرساختهای استاندارد در زمینه فضای کار، اینترنت پرسرعت و با کیفیت، امنیت از جمله اقدامات کارخانه برای ارتقای بهره وری از فضای کسب و کار ایجاد شده است تا شاغلان این بخش از گوشه نشینی درآمده و به کسب و. کارهای رسمی تبدیل شوند.

وی کمک به ایجاد شبکه های ارتباطی برای این کسب وکارها را از دیگر اهداف این کارخانه برشمرد و گفت: کمک به دیده شدن کسب و کارهای نوپا و نوآورانه از دیگر اهدافی است که دنبال می شود و لذا در این زمینه نمایشگاه آباد ایران با حضور ۷۰ شرکت دانش بنیان و خلاق ، به مدت سه روز برگزار و سه هزار نفر بازدید کننده داشت.

مدیر کارخانه نوآوری درخشان یزد کمک به وصل شدن شبکه خدمات لازم برای رشد کسب و کارها را در راستای ایجاد یک اکوسیستم قوی برای کسب و کارهای نوپا و نوآورانه و سوق دادن آنها به اقتصاد دانش بنیان را مورد تاکید قرار داد و افزود: متاسفانه به رغم گذشت ۲ سال از بهره برداری این کارخانه، هنوز زیرساختها به نتیجه نرسیده است و قول های مساعدی از سوی پارک علم و فناوری به عنوان متولی توسعه فضا داده شده است که امیدواریم محقق شود. وی از جمله این زیرساخت ها به سیستم سرمایش و گرمایش، نبود پارکینگ و محوطه نامناسب اشاره کرد.

وی با اشاره به معارض داشتن کارخانه و اضطراب پلمب آن، این را نیز یکی از موضوعات مهم عنوان و بیان کرد: با حضور دادستان و نماینده اداره راه و شهرسازی قرار شد زمین معوض در اختیار معارض قرار گیرد که امیدواریم هر چه زودتر محقق شود چرا که اشتغال در این کارخانه در معرض خطر قرار می گیرد.

کد خبر: ۲۸۷٬۰۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha