۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۸
برخوردهای سلیقه ای، تجارت چمدانی از اینچه برون را ناممکن کرده است
رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکمنستان:

برخوردهای سلیقه ای، تجارت چمدانی از اینچه برون را ناممکن کرده است

گرگان- رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکمنستان با اشاره به عدم تردد مسافر از مرز اینچه برون اشاره کرد و گفت: متاسفانه به دلیل برخوردهای سلیقه ای امکان تجارت چمدانی در مرز اینچه برون وجود ندارد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکمنستان، رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکمنستان برای طرح برخی مشکلات تجار و بازرگانان با رئیس کل دادگستری استان گلستان دیدار و گفتگو کرد.

رمضان بهرامی در این نشست از موانع موجود برای صادرات انتقاد و اظهار کرد: قوانین قاچاق کالا و ارزضمن احترام به قانون جمهوری اسلامی، با شرایط تحریمی تطبیق ندارد.

رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکمنستان با بیان اینکه نیاز است تا این موارد در کارگروه اقتصاد مقاومتی مطرح شود، افزود: در این جلسات باید راهکاری بر اساس شرایط همجواری استان با کشور ترکمنستان و اینکه انتقال وجه از طریق مبادی قانونی صورت نمی گیرد، در اقتصاد مقاومتی مطرح شود تا زمینه ای برای ایجاد پرونده های قضایی در محاکم ایجاد نشود.

به گفته بهرامی، چنانچه پرونده قضایی برای تجار و بازرگانان ترکمنستانی در استان تشکیل شود، به روابط دو کشور صدمات غیر قابل جبرانی وارد خواهد شد.

وی به عدم تردد مسافر از مرز اینچه برون اشاره کرد و گفت: متاسفانه به دلیل برخوردهای سلیقه ای امکان تجارت چمدانی در مرز اینچه برون وجود ندارد درحالیکه دردیگر استان ها این موضوع بلامانع است.

کد خبر: ۲۸۶٬۹۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha