۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۱
مجری تبلیغات گسترده و زودبازده(از گوگل تا اینستاگرام)

مجری تبلیغات گسترده و زودبازده(از گوگل تا اینستاگرام)

یکی از راه‌های افزایش فروش، اجرای کمپین‌های تبلیغاتی و انجام تبلیغات گسترده است.

به گزارش بازار، یکی از راه‌های افزایش فروش، اجرای کمپین‌های تبلیغاتی و انجام تبلیغات گسترده است. با افزایش توجه‌ها به دنیای دیجیتال، سبک تبلیغات هم با تغییرات گسترده همراه بوده است و امروزه تنها روش تبلیغات به تبلیغات محیطی محدود نمی‌شود. مجری تبلیغات گسترده، حالا به‌جای آژانس‌های اجاره بیلبورد در سطح شهر، به شبکه‌های اجتماعی کوچ کرده است و در گوگل و اینستاگرام باید پیدایش کنید. انجام تبلیغات در پلتفرم‌های دیجیتال، روش‌های خودش را دارد. بیایید از بررسی اهمیت و نحوه انجام تبلیغات گسترده در این پلتفرم‌ها شروع کنیم.

غول‌های دنیای دیجیتال، مجری تبلیغات گسترده!

احتمالاً شما هم وقتی صحبت از تبلیغات می‌شود، دیگر فقط به تبلیغات صداوسیما یا تبلیغات محیطی فکر نمی‌کنید. بسترهای تکنولوژی به قدری گسترده شده‌اند که توانسته‌اند مجری تبلیغات گسترده را از یک‌سری روش‌های محدود و انحصاری بیرون بکشند و حالا در پلتفرم‌ها، می‌توانید انواع روش‌ها را برای انجام تبلیغات پیگیری کنید.

دسترسی آسان و تعداد کاربران

برای انتخاب پلتفرم مناسب، باید دسترسی آسان به پلتفرم را در نظر بگیرید. در حال حاضر، ابزارهای گوگل مثل موتور جست‌وجو و نقشه گوگل، اینستاگرام، تلگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی هم دسترسی ساده‌ای دارند و هم تعداد کاربران آن‌ها بسیار بالاست. در نتیجه تبلیغات در این پلتفرم‌ها می‌تواند با نتیجه مناسبی به شما خروجی بدهد.

روش تعامل با کاربر

تفاوتی که میان ابزاری مثل گوگل و ابزاری مثل اینستاگرام وجود دارد، تفاوت در روش تعامل با کاربران است. در گوگل، شما بیشتر با متن و کمتر با تصویر با مخاطب خود ارتباط دارید. در مقابل، بستر اینستاگرام بر اساس تصویر و ویدئو بنا شده است. جذابیت بصری ویدئو و امکان بروز خلاقیت باعث شده تا دست شما برای تبلیغات گسترده در بستر اینستاگرام بازتر باشد.

آشنایی با روش‌های تبلیغات گسترده

انجام تبلیغات گسترده در دنیای دیجیتال، روش‌های مختلفی دارد. بعضی از این روش‌ها، هیچ هزینه‌ای هم ندارند. در نتیجه شما برای استفاده حداکثری از ظرفیت تبلیغات در فضای دیجیتال، باید بتوانید ضمن آشنایی با روش‌های رایگان و پولی، استفاده درست از هر روش را هم بیاموزید. در ادامه، برخی از روش‌هایی که برای انجام تبلیغات گسترده دارید را بررسی می‌کنیم.

تبلیغات کلیکی (PPC) در گوگل

شما می‌توانید در گوگل تبلیغ کلیکی بروید. به این معنا که به ازای هر کلیکی که روی تبلیغ شما انجام شود، از شما هزینه دریافت می‌شود. تبلیغات کلیکی گوگل به دو شکل انجام می‌شوند: کمپین‌های جستجو که شما را در کلمات کلیدی دلخواه در صدر نتایج گوگل قرار می‌دهد و کمپین‌های نمایشی، که با نمایش تبلیغات شما در قالب بنر در وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌های پرمخاطب، اقدام به جذب کاربر می‌کند.

بازاریابی محتوا با گوگل

شما می‌توانید بدون پرداخت هزینه، از اعتبار گوگل برای افزایش اعتبار برند خود کمک بگیرید. این روش هم به چند شکل قابلیت اجرا دارد.

شما می‌توانید با داشتن وبسایت برای کسب‌وکار یا محصول خود و تولید محتوای کاربردی در وبسایت، در کلمات کلیدی مرتبط با سایر رقبا رقابت کنید و با ظاهر شدن در نتایج اول گوگل، بدون هیچ هزینه‌ای به جذب کاربر بپردازید. البته برای رسیدن به چنین جایگاهی باید با اصول سئوی محتوا و سئوی سایت آشنایی داشته باشید. مقصود از سئو، بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو (SEO) است.

در روشی دیگر، شما می‌توانید با ثبت کسب‌وکار خود در پلتفرم‌هایی مثل نقشه گوگل، به تبلیغ رایگان خود بپردازید و در نتایج جستجوی گوگل نشان داده شوید. همچنین تولید محتوا در یوتیوب نیز می‌تواند بازدید خوبی را در نتایج گوگل نصیب شما کند.

ثبت کسب و کار در بهترینو

شما می‌توانید برای اجرای انواع کمپین های تبلیغاتی گسترده با بهترینو در تمام ایران به صورت رایگان کسب‌وکار خودتان را ثبت کرده و شانس دریافت هزاران بازدید روزانه را داشته باشید. بهترینو پلتفرمی برای معرفی بهترین و نزدیک‌ترین کسب‌وکارها به کاربران است. ثبت کسب‌وکار در بهترینو رایگان است و این فرصتی عالی برای شماست تا بتوانید هر روز بیشتر دیده شوید.

مجری تبلیغات گسترده در اینستاگرام

تبلیغ جامع و گسترده در اینستاگرام

یکی دیگر از پلتفرم‌های محبوب برای تبلیغات، اینستاگرام است. در اینستاگرام هم می‌توانید با ایجاد صفحه و تولید محتوای سرگرم‌کننده به جذب مخاطب بپردازید و هم از طریق خرید تبلیغ در صفحه‌های اینفلوئنسرها اقدام به معرفی کسب‌وکار یا محصول خود کنید. در واقع، مجری تبلیغات گسترده در اینستاگرام در حال حاضر صفحه‌هایی هستند که تعداد فالوورهای بالایی دارند و همچنین درصد مشارکت فالوورها نسبتاً بالاست. به این افراد، اینفلوئنسر می‌گویند و شما با سفارش تبلیغات در قالب استوری یا پست به آن‌ها، می‌توانید بیشتر دیده شوید.

چرا اینستاگرام پلتفرم مناسبی برای تبلیغات است؟

افراد زیادی روزمره در اکسپلور اینستاگرام مشغول دیدن کلیپ‌های سرگرم‌کننده هستند. از طرف دیگر، صفحه‌های بسیاری توانسته‌اند با جلب اعتماد کاربران، به نوعی بر روی آن‌ها اثرگذاری داشته باشند. در نتیجه شما به دو طریق می‌توانید از اینستاگرام برای تبلیغات گسترده استفاده کنید: ابتدا می‌توانید با تولید محتوای سرگرم‌کننده و کاربردی، از طریق اکسپلور بازدید بگیرید و جذب کاربر نمایید. در قدم بعدی، خرید تبلیغ در قالب استوری و پست از اینفلوئنسرهای اینستاگرام می‌تواند به رشد صفحه شما و در نتیجه رشد فروش شما کمک کند.

توجه داشته باشید که انجام تبلیغات در اینستاگرام نیز همانند بسترهای تبلیغاتی دیگر، نیازمند تخصص و انتخاب هدفمند است. هر اینفلوئنسری برای تبلیغ کسب‌وکار شما مناسب نیست و هزینه کردن زیاد به تنهایی نمی‌تواند باعث تحول در تعداد مشتریان یا مخاطبان شما شود. در نتیجه برای تبلیغ در اینستاگرام حتماً از متخصصین تبلیغات مشاوره بگیرید.

جمع‌بندی

دیگر مجری تبلیغات گسترده تنها صاحبان بیلبورد در سطح شهر نیستند و دنیای دیجیتال و پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام توانسته‌اند گوی سبقت را از تبلیغات سنتی بربایند. شما می‌توانید با روش‌های رایگان و پولی، تبلیغات خود را در سرتاسر وب نمایش دهید. در این مطلب ضمن بررسی روش‌های تبلیغ در گوگل، وبسایت‌ها و اینستاگرام، سعی کردیم راهی را برای افزایش فروش به شما معرفی کنیم: ثبت کسب‌وکارتان در بهترینو رایگان است و می‌تواند این شانس را به شما بدهد تا روزانه هزاران بار توسط کاربران به صورت هدفمند دیده شوید.

سوالات متداول

۱- کدام روش تبلیغاتی برای کسب‌وکار من در اولویت قرار دارد؟

انتخاب روش تبلیغات مناسب بستگی زیادی به بودجه، نوع کسب‌وکار و هدف شما از تبلیغات دارد و نمی‌توان بدون شناخت برند شما، یک پیشنهاد و نسخه کلی ارائه کرد.

۲- چگونه می‌توانم با بودجه محدود، تبلیغات گسترده داشته باشم؟

با انتخاب هدفمند بستر تبلیغات و استفاده از تجربه کسب‌وکارهای دیگر می‌توانید یک تبلیغات موفق داشته باشید.

۳- چگونه می‌توان مجری تبلیغات گسترده و ثمربخش در اینستاگرام شد؟

شما می‌توانید با الگوبرداری از کمپین‌های موفق توسط کسب‌وکارهای رقیب و همچنین با مشورت افراد متخصص، کمپین‌های تبلیغاتی مؤثر را اجرا کنید. 

کد خبر: ۲۸۶٬۸۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha