۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳
بودجه ۲.۵ همتی برای درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال
معاون درمان وزارت بهداشت اعلام کرد

بودجه ۲.۵ همتی برای درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال

معاون درمان وزارت بهداشت از بودجه ۲.۵ همتی برای درمان رایگان کودکان کمتر از هفت سال خبر داد و گفت: تمام هزینه‌های درمانی سرپایی و بستری به جز داروی سرپایی برای کودکان کمتر از هفت سال رایگان است.

به گزارش بازار، سعید کریمی در آیین افتتاحیه «پویش ملی کودک سالم، ایران سلامت» که صبح یکشنبه، ۲۳ اردیبهشت برگزار شد، اظهار کرد: کودکان، آینده‌سازان کشور هستند و شاید به دلیل بروز برخی مشکلات نتوانند از خدمات درمانی برخوردار شوند. اگر یک کودک دچار بیماری شود، عوارض ابتلا به آن سال‌ها زمان می‌برد.

وی ادامه داد: موضوع درمان رایگان کودکان کمتر از هفت سال با پیشنهاد وزیر بهداشت در مهر ماه سال گذشته مطرح شد. موضوع درمان رایگان کودکان کمتر از هفت سال در شورای عالی بیمه مطرح شد و به تصویب رسید. پس از اینکه طرح مورد تایید شورای عالی بیمه و سازمان برنامه و بودجه قرار گرفت، به تصویب هیات وزیران رسید.

معاون درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه بودجه ۲.۵ همتی برای درمان رایگان کودکان کمتر از هفت سال در نظر گرفته‌ایم، افزود: تمام هزینه‌های درمانی سرپایی و بستری به جز داروی سرپایی از خدمات رایگان درمان کودکان کمتر از هفت سال است.

کد خبر: ۲۸۶٬۷۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha