۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲
ارتباطات جهانی گره گشای مشکلات عدم توسعه گردشگری اروند است| فرصت ویژه برای حضور سرمایه‌گذاران
مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در گفتگو با بازار:

ارتباطات جهانی گره گشای مشکلات عدم توسعه گردشگری اروند است| فرصت ویژه برای حضور سرمایه‌گذاران

آبادان- بابامرادی، مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: ارتباطات جهانی گره گشای مشکلات عدم توسعه گردشگری این منطقه است.

امیرهوشنگ بابامرادی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: یکی از فرصت های اقتصادی در منطقه آزاد اروند (آبادان-خرمشهر)، صنعت گردشگری بوده که متاسفانه مغفول مانده است.

وی ادامه داد: ماهیت شهرهای آبادان و خرمشهر از گذشته بر اساس جهانی بودن این دو شهر بوده بنابراین باید اقدامات اساسی برای حفظ این ماهیت در راستای توسعه اقتصادی انجام شود که بر همین پایه و اساس از سال گذشته پیگیر راه اندازی نمایندگی وزارت امور خارجه در منطقه آزاد اروند بودیم.

مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند با تاکید بر اینکه ارتباطات جهانی گره گشای مشکلات عدم توسعه گردشگری این منطقه است، افزود: خوشبختانه وزارت امور خارجه با راه اندازی نمایندگی در منطقه آزاد اروند موافقت کرد و امیدواریم فرآیند اداری این مهم سریعا انجام شود تا فعالان بخش های مختلف به ویژه اقتصادی و گردشگری بتوانند از خدمات وزارت امور خارجه استفاده کنند.

بابامرادی با اشاره به هموار شدن مسیر برای حضور سرمایه گذاران، توضیح داد: فرآیند صدور مجوز به کوتاه ترین زمان در تاریخ سازمان منطقه آزاد اروند رسیده و فرصت ویژه برای حضور سرمایه گذاران فراهم شده است؛ بسته های متنوع سرمایه گذاری و حمایتی نیز تدوین شده است.

وی تاکید کرد: نیروی انسانی حوزه گردشگری منطقه آزاد اروند توانمند، متخصص، تحصیلکرده، با تجربه و خوش فکر است و همین موضوع یکی دیگر از مزیت ها برای حضور سرمایه گذاران در این صنعت سودآور است.

مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: برای امسال چند دوره ویژه آموزشی همچون دوره راهنمای تور، نوشتن برنامه سفر و دوره های مختلف هتلداری در نظر گرفته شده است.

کد خبر: ۲۸۵٬۴۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha