۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۴
تنظیم عرضه و تقاضا به بهبود حقوق و دستمزد جامعه کارگری کمک می کند
استاندار زنجان:

تنظیم عرضه و تقاضا به بهبود حقوق و دستمزد جامعه کارگری کمک می کند

زنجان- استاندار زنجان گفت: تنظیم عرضه و تقاضا به بهبود حقوق و دستمزد جامعه کارگری کمک خواهد کرد و بنده نسبت به امور کارگری حساس هستم.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن افشارچی، شامگاه سه شنبه در دیدار تشکل‌های کارگری استان زنجان در محل استانداری گفت: وضعیت کشور خاص است و توجه به نیازهای قشر کارگری هم بسیار ضروری می باشد.

وی ابراز کرد: باید متوجه بود که قشر کارگر غیر از خدا هیچ پناهی ندارد که در این میان توجه به این قشر باید در دستور کار مدیران قرار گیرد.

استاندار زنجان با بیان اینکه اصلی ترین و موثرترین نقش را در تولید کارگر بر عهده دارد،گفت: اگر کارگر نباشد انگار هیچ چیزی وجود ندارد.

افشارچی تاکید کرد: تنظیم عرضه و تقاضا به بهبود حقوق و دستمزد جامعه کارگری کمک خواهد کرد و بنده نسبت به امور کارگری حساس هستم و امور را از طریقی حتی به تلخی دنبال می‌کنم

وی گفت: طبقه بندی مشاغل و موضوعاتی مانند سخت و زیان آور بودن باید به صورت ویژه در دستور کار دستگاه‌های ذیربط قرار گیرد.

استاندار زنجان،به اقدامات انجام شده در حل مشکلات پیش روی احداث واحدهای نهضت ملی مسکن در استان اشاره کرد و بیان داشت: در این رابطه اقداماتی انجام شده که یکی از مسائل موضوع کاهش اقساط بود که برای حل این معضلات باید فرآیندها را اصلاح کرد.

و در عین حال باید توجه کرد که انبوه‌سازی صنعتی مسکن قیمت احداث را کاهش می‌دهد.

افشارچی، به اقدامات انجام شده در ارتقای کیفیت اتوبان زنجان- قزوین اشاره کرد و یادآورشد: سال گذشته ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در این بخش هزینه شد و برای بخش باقی مانده هم قول سه هزار میلیارد ریال برای ادامه کار گرفته شده است و این پروژه جزو پروژه‌های برزمین مانده بود.

کد خبر: ۲۸۵٬۱۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha