۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۰
کارخانه آهک هیدراته استان بوشهر سالانه ۲۰ میلیون یورو درآمد ارزی دارد
در گفت و گو با بازار مطرح شد:

کارخانه آهک هیدراته استان بوشهر سالانه ۲۰ میلیون یورو درآمد ارزی دارد

بوشهر- باستین معاون اقتصادی استاندار بوشهر گفت: با راه اندازی کارخانه آهک هیدراته استان بوشهر، سالانه ۲۰ میلیون یورو درآمد ارزی خواهیم داشت.

علی باستین در حاشیه نشست با مدیران بانک صنعت و معدن کشور در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت های صادراتی استان بوشهر است و امیدوارم استفاده بهینه را ببریم.

وی افزود: امروز مرکز تجاری ایران و هند در حاشیه نمایشگاه، راه اندازی شد که گامی در توسعه مبادلات تجاری دو طرف است.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: با تاکید استاندار، بزودی نخستین نمایندگی مرکز تجاری ایران و هند در استان بوشهر ایجاد خواهد شد و شاهد رونق بازرگانی بین بنادر بوشهر و هند خواهیم بود.

باستین تصریح کرد: حمایت از طرح های اشتغالزا در شهرستان دشتی مورد توجه و تاکید قرار دارد و در این مسیر نهایت توان خود را به کار می گیریم.

وی اضافه کرد: احداث کارخانه آهک اکباتان، از طرح‌های مهم استان بوشهر است که تکمیل این پروژه، گامی در بهبود اشتغال جوانان بومی و همچنین جهش تولید است.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر گفت: تکمیل این طرح اقتصادی، درآمد صادراتی و ارزی سالانه ۲۰ میلیون یورو برای کشور در بر خواهد داشت.

وی اضافه کرد: صادرات سالانه ۲۰ میلیون یورو آهک از شهرستان دشتی، علاوه بر درآمد ارزی، در ایجاد شغل برای جوانان متخصص و متعهد منطقه نیز تاثیرگذار است.

کد خبر: ۲۸۵٬۱۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha