۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱
پیشی گرفتن تعداد تراکنش های USDC از تتر؛ موفقیت بزرگ برای شرکت سایرکل
ویزا کارت اعلام کرد؛

پیشی گرفتن تعداد تراکنش های USDC از تتر؛ موفقیت بزرگ برای شرکت سایرکل

شرکت ارائه دهنده خدمات بانکی ویزا کارت با انتشار گزارشی از پیش گرفتن تعداد تراکنش های استیل کوین سایرکل (USDC) از تراکنش های تتر خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ شرکت ارائه دهنده خدمات بانکی ویزا کارت با انتشار گزارشی از پیش گرفتن تعداد تراکنش های استیل کوین سایرکل (USDC) از تراکنش های تتر خبر داد.

به گفته ویزاکارت، برای نخستین بار در سال جاری میلادی، استیبل کوین ها، تراکنش های رمزارز دلاری USDC موفق شده از بزرگترین دلار دیجیتال پیش بگیرد. به گفته این شرکت، در حالیکه تعداد تراکنش های رمزارز USDC در ماه آوریل بیش از ۱۶۶ میلیون فقره بوده، این تعداد برای تتر ۱۶۳ میلیون فقره اعلام شده که رکوردی بزرگ برای شرکت سایرکل و USDC محسوب می شود.

شرکت ویزا کارت معتقد است که رمزارز USDC از اواخر سال ۲۰۲۲ شروع به تسخیر بازار استیبل کوین ها یا همان دلارهای دیجیتال کرده و در دسامبر سال گذشته، برای نخستین بار تعداد ۱۴۵ میلیون تراکنش را به نام خود به ثبت رسانده است. این در حالیست که تراکنش های تتر در همان ماه ۱۲۷ میلیون فقره اعلام شده بود.

این تعداد تراکنش های USDC در حالی به ثبت رسدیه که تتر همچنان بزرگترین استیبل کوین بازار رمزارزها به حساب آمده و با بیش از ۱۱۰ میلیارد دلار حجم، بیش از ۶۸ درصد بازار استیبل کوین ها را به تسخیر خود درآورده است. حجم بازار تتر حدود سه برابر USDC بوده و با اینحال، تعداد تراکنش های استیبل کوین سایرکل موفق شده از تتر پیشی بگیرد.

کد خبر: ۲۸۴٬۹۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha