۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۴
وضعیت بازار جهانی فولاد

وضعیت بازار جهانی فولاد

قیمت معامله اسلب صادراتی ایران در این هفته حدود ۴۶۰ تا ۴۸۰ دلار فوب بود که نسبت به هفته قبل تغییری نداشت.

به گزارش بازار، قیمت بیلت صادراتی ایران در این هفته حدود ۴۷۰ تا ۴۸۰ دلار فوب بود که نسبت به هفته قبل تغییری نداشت. برخی از فعالان بازار در آسیا بر این باورند که برای سفارش‌های بیلت ایران خطرات تحویل وجود دارد و بیشتر آنها منتظر مانده اند.

قیمت معامله اسلب صادراتی ایران در این هفته حدود ۴۶۰ تا ۴۸۰ دلار فوب بود که نسبت به هفته قبل تغییری نداشت.

این هفته قیمت صادراتی بیلت چین در مقایسه با هفته گذشته ثابت ماند و حدود ۵۰۰ تا ۵۰۵ دلار فوب است. اگرچه قیمت‌های صادراتی چین در این هفته ثابت ماند، قیمت‌های مواد خام داخلی چین اخیراً افزایش قابل توجهی داشته است و برخی از شرکت‌های کک قیمت را افزایش داده‌اند. پیش بینی می شود که در آینده جا برای افزایش در قیمت صادرات بیلت فولاد چین وجود خواهد داشت.

در این هفته، قیمت معامله بیلت روسی به ترکیه حدود ۴۹۵ تا ۵۱۰ دلار فوب بود. از نظر تقاضا، تولیدکنندگان فولاد بلند ترکیه اخیراً تقاضای زیادی برای بیلت داشته اند و سطح درخواست ها برای بیلت روسی افزایش یافته است. با این حال، به دلیل قیمت های بالاتر کارخانه های فولاد روسیه، تمایل به خرید قوی نیست. تقاضای مصر نیز برای واردات بیلت متوسط است. قیمت فولاد بلند داخلی ثابت است و مصرف کاهش یافته است و سطح موجودی انبار بالاست. خریدهای بعدی بیلت ممکن است کند شود.

از نظر اسلب، قیمت معامله صادرات اسلب روسیه در این هفته حدود ۴۷۰ تا ۵۳۰ دلار فوب بود که نسبت به هفته گذشته ۱۰ دلار افزایش داشت. گزارش شده که این هفته ۳۰ هزار تن اسلب به ترکیه صادر شده است و قیمت معامله آن ۴۷۷ دلار فوب بوده است.

وضعیت بازار جهانی فولاد

کد خبر: ۲۸۴٬۶۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha