۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۲
بازگشت تعادل به بیشتر کوموها

بازگشت تعادل به بیشتر کوموها

در اوایل ماه آوریل، بورس کالای شیکاگو و بورس فلزات لندن را از پذیرش تولید جدید روسیه از آلومینیوم، مس و نیکل توسط کشورهای بریتانیا و آمریکا منع شدند.

به گزارش بازار، در هفته گذشته بیشتر کالاهای پایه و طلا متعادل و منفی معامله شدند؛ در حالی که طی هفته‌های اخیر به دلایل بنیادینی همچون تغییر فاز رشد اقتصادی چین، تحریم فلزات رنگین روسیه و اختلالات بخش عرضه منجر به رشد قابل توجه کالاهای پایه شده بود در هفته گذشته شاهد ایستایی و به نوعی تعادل در بازارها بودیم.

در اوایل ماه آوریل، بورس کالای شیکاگو و بورس فلزات لندن را از پذیرش تولید جدید روسیه از آلومینیوم، مس و نیکل توسط کشورهای بریتانیا و آمریکا منع شدند. بخشی از افزایش قیمت‌های اخیر به این دلیل رقم خورد هر چند با افزایش قیمت این محصولات تقاضای خارجی چین در این محصولات کاهش یافت و نیاز تجار چینی با خالی شدن انبار بورس شانگهای پاسخ داده شد.

گمانه‌زنی‌ها درخصوص میزان رشد اقتصادی چین در سال ۲۰۲۴ ادامه دارد. اخیرا بلومبرگ با نظرسنجی از فعالین اقتصادی رشد اقتصادی چین برای سال ۲۰۲۴ را ۴.۸ درصد پیش‌بینی کرده که بسیار نزدیک به هدف رشد اقتصادی ۵ درصدی ارائه شده توسط این کشور است.

بازگشت تعادل به بیشتر کوموها

کد خبر: ۲۸۴٬۴۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha