۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
حوزه مسکن محوری ترین فعالیت بنیاد مسکن| حساب ۱۰۰ امام تقویت می شود
رئیس جدید بنیاد مسکن اعلام کرد

حوزه مسکن محوری ترین فعالیت بنیاد مسکن| حساب ۱۰۰ امام تقویت می شود

صالحی، رئیس جدید بنیاد مسکن با بیان اینکه مسکن محوری ترین فعالیت بنیاد مسکن خواهد بود گفت: حساب ۱۰۰ امام تقویت می شود.

بازار؛ گروه راه و مسکن: غلامرضا صالحی در جاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه محوری ترین فعالیت بنیاد مسکن، موضوع مسکن است گفت: اقدامات خوبی در حوزه مسکن هم در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر و هم در روستاها صورت گرفته است. و بنیاد مسکن تعهداتی که از نهضت ملی مسکن پذیرفته است با درایت خوبی که صورت گرفته است، پروژه های مسکن ملی در شهرها پیشرفت خوبی داشته است.

در حوزه نهضت ملی مسکن روستایی با سیاست های جدید اقدامات خوبی انجام خواهیم داد تا در این حوزه تحرکات و پبشرفتهای خوبی حاصل شود تا در آینده خبرهای خوبی برای مردم داشته باشیم

وی افزود: قطعا بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این برنامه ها را ادامه خواهد داد در حوزه نهضت ملی مسکن روستایی با سیاست های جدید اقدامات خوبی انجام خواهیم داد تا در این حوزه تحرکات و پبشرفتهای خوبی حاصل شود تا در آینده خبرهای خوبی برای مردم داشته باشیم.

موضوع مسکن محرومین و تقویت حساب ۱۰۰ امام قطعا یکی از برنامه های مهم و محوری در حوزه مسکن خواهد بود

وی ادامه داد: موضوع مسکن محرومین و تقویت حساب ۱۰۰ امام قطعا یکی از برنامه های مهم و محوری در حوزه مسکن خواهد بود.

مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی امروز با حضور روحانی نژاد نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، معاون معماری و شهرسازی، مدیران کل بنیاد مسکن استان ها برگزار شد.

این مراسم در حالی با حضور تمام مدیران استان ها و روسای بنیاد مسکن برگزار شد که مهمان های ویژه ای نیز داشت. یکی از این مهمان های ویژه محمد سعیدی کیا وزیر اسبق راه و شهرسازی بود. نکته ای که در این مراسم اکثر مهمان های آن به آن اشاره داشتند عملیاتی بودن رئیس سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بود.

در این مراسم روحانی نژاد نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سخنرانی کرده و در میانه صحبت های خود به استعفای نیکزاد رئیس سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اشاره کرد.

غلامرضا صالحی پیشتر مدیریت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم و استان تهران را بر عهده داشت. در این مراسم، غلامرضا صالحی از امروز جایگزین اکبر نیکزاد که دو سال رئیس بنیاد مسکن بود، شد.

کد خبر: ۲۳۶٬۹۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha