۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶
۵۷۸ میلیون یورو سرمایه‌گذاری برای اجرای کل پروژه پتروشیمی زنجان نیاز است
رئیس سازمان صمت زنجان:

۵۷۸ میلیون یورو سرمایه‌گذاری برای اجرای کل پروژه پتروشیمی زنجان نیاز است

زنجان-گلشنی فرد،رئیس سازمان صمت زنجان،گفت: برای اجرای کل پروژه پتروشیمی زنجان به ۵۷۸ میلیون یورو سرمایه‌گذاری نیاز است که تاکنون ۳۵ درصد سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

مجید گلشنی در گفتگو با خبرنگار بازار،با بیان اینکه پروژه پتروشیمی زنجان در سال ۱۳۸۶ جواز تاسیس دریافت کرده و تاکنون ۱۹۴ میلیون یورو سرمایه‌گذاری ارزی در آن صورت گرفته است،گفت: اجرای کل پروژه پتروشیمی زنجان نیاز به ۵۷۸ میلیون یورو سرمایه‌گذاری دارد که تاکنون ۳۵ درصد سرمایه‌گذاری صورت گرفته و ۵۲ درصد پیشرفت در پروژه وجود دارد.

وی بیان داشت: برای اجرای کل پروژه به ۵۷۸ میلیون یورو سرمایه‌گذاری نیاز است که تاکنون ۳۵ درصد سرمایه‌گذاری صورت گرفته و ۵۲ درصد پیشرفت را در پروژه شاهد هستیم.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان،با بیان اینکه هفته بعد نیز بازگشایی پاکات انجام خواهد شد و ۲۶ تیر ماه برنده مزایده معرفی می‌شود،گفت: در بحث اختصاص شهرک‌های صنعتی به پتروشیمی دو زمین به مساحت ۵۰۰ و ۲۵۰ هکتار زمین اختصاص یافته که در تلاشیم سرمایه‌گذاری‌ها بر اساس چشم‌انداز و سند راهبردی استان در آنها صورت گیرد.

گلشنی فرد تاکید کرد: مهمترین مسئله در پتروشیمی زنجان با توجه به شرایط تحریم، ساختار تامین مالی متوالی است که تاکنون در بحث تامین انرژی از قبیل آب، برق، گاز تامین و انتقال یافته و در این راستا ۲۵ مگاوات برق خریداری شده و ۲۵ مگاوات نیز در حال خریداری است و نیز ۸۰ درصد تجهیزات خریداری شده و مهمترین مسئله در پتروشیمی زنجان ساختار تامین مالی متوالی است.

وی گفت: در زمینه دپوی پسماند شهرک روی، بارگذاری اسناد از طریق مزایده صورت گرفته و دوبار مزایده تمدید شده است که ارسال مدارک تا زمان بازگشایی تمدید شده است.

کد خبر: ۲۳۰٬۲۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • اکرم نوروزی IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
      0 0
      آقای گلشنی خواهشمندیم ازشرکتهای بزگ مثل پتروشیمی فارس دعوت به همکاری وسرمایه گذاری نمایند مثل استان گلستان که ب ای راه‌اندازی شرکت پتروشیمی گلستان از پتروشیمی فارس دعوت به سرمایه گذاری کرد