۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷
مازاد درآمد استان‌ها را برای تشویق کارکنان ۶۰۰ میلیارد تومان پیش بینی کردیم
معاون امور مجلس‌ سازمان برنامه و بودجه:

مازاد درآمد استان‌ها را برای تشویق کارکنان ۶۰۰ میلیارد تومان پیش بینی کردیم

معاون امور مجلس‌ حقوقی و استان‌های سازمان برنامه و بودجه گفت: در لایحه بودجه ۱۴۰۲ مازاد درآمد استان‌ها برای تشویق مدیران استانی و کارکنانشان ۶۰۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

به گزارش بازار، بابک افقهی افزود: دولت بهره مالکانه معادن استان‌ها را ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پیش بینی کرده و برای پرداخت خسارت مربوط به بهره برداری از معدن‌های استان را هزار میلیارد تومان در نظر گرفته است.

به گفته افقهی، بودجه سال آینده برای تکمیل پروژه‌های ورزشی همگانی، بانوان، ‌ دانش آموزی، روستایی، عشایری، ۰.۲۷ درصد مالیات بر ارزش افزوده است که حدود ۲ هزار میلیارد تومان می‌شود.
همچنین دولت ۳۸۷ طرح ملی را به مجلس پیشنهاد داده تا از ردیف ملی به طرح استانی تبدیل شود و مسئولان استانی به علت آشنایی خود از منطقه، بهتر بتوانند نظارت کنند.

معاون امور مجلس‌ حقوقی و استان‌های سازمان برنامه و بودجه همچنین گفت «حدود ۸۵ هزار و ۱۳۰ میلیون تومان بودجه برای اعتبارات عمرانی پیش بینی شده که نسبت به پارسال افزایش ۲۰ درصدی داشته است. در اعتبارات هزینه‌ای و اجتناب ناپذیر مربوط به دستگاه‌های اجرایی هم حدود ۳۱ درصد رشد بودجه پیش بینی کردیم.»

کد خبر: ۲۰۰٬۶۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha