۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۰
۱۲ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری جدید در پتروشیمی پارس جنوبی| افزایش محصولات پایین دستی به ۶۰ میلیون تن
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

۱۲ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری جدید در پتروشیمی پارس جنوبی| افزایش محصولات پایین دستی به ۶۰ میلیون تن

بوشهر- محمدی زاده استاندار بوشهر از انجام۱۲ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری جدید در پتروشیمی پارس جنوبی خبر داد و گفت: ظرفیت تولیدات پتروشیمی استان بوشهر به ۶۰ میلیون تن در سال خواهد رسید.

احمد محمدی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: استفاده از ظرفیت‌های مهم استان در حوزه انرژی و نفت، پتروشیمی، آبزی‌پروری، کشاورزی و صنعت و معدن و همچنین اقتصاد دریامحور از اولویت‌های سال جاری است که باید از تمام توان خود بهره ببریم.

وی افزود: افزایش ظرفیت تولید ماهی در قفس و میگوی صادراتی و همچنین برداشت بیشتر محصولات کشاورزی و ساماندهی ته‌لنجی یا کالای همراه ملوان از جمله برنامه‌هایی است که با دقت و حساسیت لازم پیگیری و اجرایی شده است.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی ۳۰ میلیون تن تولیدات پتروشیمی استان است که حدود ۲۰ واحد پتروشیمی جدید نیز در دست اجراست که ظرفیت تولیدات پتروشیمی استان‌را دو برابر می‌کند.

محمدی زاده از ۱۲ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری جدید در پتروشیمی پارس جنوبی خبر داد و تصریح کرد: با تکمیل واحدهای جدید، بیش از ۶۰ میلیون تن محصولات پتروشیمی تولید و ارزآوری بسیار بالایی در بر خواهد داشت.

وی اضافه کرد: تقویت تولید نباید فقط در شعار و خروجی جلسات باشد، بلکه باید عملا و به طور واقعی و ملموس در راستای بهبود وضعیت تولید گام برداریم که قطعا افرایش اشتغال را در پی دارد.

محمدی زاده یادآور شد: در تمام شهرستان‌های استان در حمایت از صنایع کوچک و متوسط اقدامات لازم‌ را انجام می‌دهیم که قطعا به اشتغال پایدار جوانان منجر می‌شود.

کد خبر: ۱۸۳٬۸۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha