۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
رفع مشکل شبکه برق روستاهای دورافتاده در استان همدان با حضور ۴۰ گروه عملیاتی
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر خبر داد:

رفع مشکل شبکه برق روستاهای دورافتاده در استان همدان با حضور ۴۰ گروه عملیاتی

همدان - معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: مشکلات شبکه برق روستاهای دورافتاده در شمالی‌ترین نقطه استان همدان با حضور ۴۰ گروه‌ عملیاتی برطرف شد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، حمیدرضا پیرپیران در حاشیه بازدید از عملیات جهادی اصلاح ۲۳ کیلومتر از شبکه برق شهرستان کبودرآهنگ در راستای برق‌رسانی به ایستگاه شماره ۳ طرح انتقال آب از سد تالوار به شهر همدان اظهار کرد: این مانور عملیاتی روی یکی از خطوط مهم تغذیه کننده استان همدان اجرا و با حضور ۴۰ گروه‌ عملیاتی، مشکلات شبکه برق روستاهای دورافتاده در شمالی‌ترین نقطه استان همدان برطرف شد.

وی با اشاره به هماهنگی گروه‌های عملیاتی در اجرای این مانور افزود: با انجام این عملیات بزرگ جهادی تعداد حوادث شبکه در روستاهای بخش گل‌تپه از توابع شهرستان کبودراهنگ به شدت کاهش می‌یابد.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر عنوان کرد: در اینگونه مانورها علاوه بر بحث‌های هماهنگی، گروه‌های عملیاتی در مواقع بحران هماهنگ عمل می‌کنند و همدلی نیروها افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان نیز در حاشیه این بازدید با اشاره به مزایای اجرای این عملیات گفت: در این عملیات علاوه بر اینکه بخشی از شبکه برق استان اصلاح و بازسازی می‌شود، همدلی و همراهی بین نیروها افزایش می‌یابد.

علی سهرابی ادامه داد: با اجرای عملیات جهادی در زمانی کوتاه کار بزرگی انجام و که همین امر از اعمال خاموشی طولانی به مشترکین جلوگیری می‌کند که بسیار باارزش است و رضایت مردم را به دنبال دارد.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب کشور نیز اظهار کرد: با تلاش‌های شرکت توزیع نیروی برق، برق مورد نیاز ایستگاه‌های پمپاژ و الکتروپمپ‌های پروژه آبرسانی به همدان به موقع تامین شد.

مجید آقازاده افزود: کارهای اجرایی این پروژه تکمیل شده است و الکتروپمپ‌ها نیاز به برق داشت که با اجرای این مانور برق مورد نیاز ایستگاه پمپاژ آخر نیز تامین شد.

وی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان همدان برای بهره‌برداری از این طرح تلاش زیادی کرد و با اصلاح شبکه به طول ۲۳ کیلومتر و احداث ۵ کیلومتر خط انتقال جدید برق مورد نیاز را در زمان مناسب تامین کرد، تصریح کرد: برق مورد نیاز ایستگاه پمپاژ سد آبشینه و جورقان نیز تامین شد و مشکلی برای پمپاژ آب به شبکه آبرسانی همدان وجود ندارد.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب کشور ادامه داد: برق‌دار کردن ۳۳ حلقه چاه کشاورزی برای تامین آب آشامیدنی شهر همدان در مدت سه روز از دیگر اقدامات ارزشمند و جهادی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان است.

کد خبر: ۱۷۹٬۴۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha