۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۴
طرح جدید عرضه نان به‌صورت تدریجی در زنجان آغاز خواهد شد
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

طرح جدید عرضه نان به‌صورت تدریجی در زنجان آغاز خواهد شد

زنجان- افشارچی، استاندار زنجان با بیان اینکه طرح جدید عرضه نان در استان آغاز خواهد شد، گفت: دستگاه‌های کارتخوان جدید در نانوایی‌ها به‌صورت P.O.S اندرویدی است و مردم به هیچ وجه نگران نباشند

محسن افشارچی در گفتگو با خبرنگار بازار به اجرای طرح پایلوت عرضه نان در استان زنجان اشاره کرد و گفت: هدفگذاری اصلی اجرای این طرح تنها به خاطر جلوگیری از قاچاق است.

وی اظهار کرد: طرح جدید عرضه نان به‌صورت تدریجی در زنجان آغاز خواهد شد و مردم، نان مورد نیاز خود را بدون سهمیه‌بندی و افزایش قیمت و بدون محدودیت و فقط با کارت بانکی خریداری می‌کنند.

استاندار زنجان گفت: اجرای این طرح در ۱۵ واحد نانوایی آغاز شده و نصب دستگاه‌های کارتخوان جدید در چند روز آینده آغاز خواهد شد.

افشارچی تاکید کرد: دستگاه‌های کارتخوان جدید در نانوایی‌ها به‌صورت P.O.S اندرویدی است و مردم به هیچ وجه نگران اجرای طرح جدید عرضه نان نباشند.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح افزایش قیمت، سهمیه‌بندی و کارت اعتباری نخواهیم داشت،ابراز داشت: هیچ موضوعی تحت عنوان اعتبار و سهمیه‌بندی مطرح نیست.

استاندار زنجان تصریح کرد: با اجرای این طرح، پول نقد در نانوایی‌ها دریافت نخواهد شد و هیچ محدودیتی در خرید نان برای مراسم، مجالس و میهمانی شهروندان وجود ندارد.

افشارچی تصریح کرد: تعداد نان خریداری‌شده در دستگاه P.O.S اندرویدی وارد می‌شود و قیمت نان هم مشخص است که به نرخ سال ۱۴۰۰ است و با اجرای این طرح جلوی قاچاق آرد گرفته می شود.

کد خبر: ۱۴۹٬۱۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha