۲۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
لزوم حرکت به سمت تولیدات دانش بنیان و صادرات محور/ صادرات مواد خام هنر نیست
رئیس کانون کارآفرینان استان زنجان:

لزوم حرکت به سمت تولیدات دانش بنیان و صادرات محور/ صادرات مواد خام هنر نیست

زنجان - رئیس کانون کارآفرینان استان زنجان با بیان اینکه حرکت به سمت تولید دانش بنیان و صادرات محور مورد تاکید است، گفت: صادرات مواد خام هنر نیست و باید کاری کنیم تا تولید واقعی به دیگر کشورها صادر شود.

صمد یوسفی اصل در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: امروز نیاز است با توجه به میزان افزایش تولید، سرباز در اختیار واحدهای تولیدی قرار دهیم و این مساله نیازمند مشارکت سایر ارگان‌ها است.

وی اظهار کرد: همه این موارد قابلیت اجرایی دارد، در غیر این صورت با کلی‌گویی نمی‌توان جهشی در تولید ایجاد کرد، بلکه باید دست به قلم شده و با اعداد و رقم با مردم در عرصه تولید صحبت کنیم.

رئیس کانون کار آفرینان استان زنجان، گفت: پارسال ارگان‌های تاثیرگذار روش‌های متفاوتی برای رونق تولید در پیش نگرفتند و به کارهای سال‌های قبل ادامه دادند و فقط تعداد جلسات را افزایش دادند، انتظار داریم مسئولان فقط به افزایش تعداد جلسات که خروجی آن کلی‌گویی است اکتفا نکرده و تعداد کارهای اجرایی در این زمینه را نیز افزایش دهند.

یوسفی اصل با بیان اینکه حرکت به سمت تولید دانش بنیان و صادرات محور مورد تاکید بوده و ضروری است، ابراز داشت: صادرات مواد خام هنر نیست و باید کاری کنیم تا تولید واقعی به دیگر کشورها صادر شود.

وی افزود: کانون کارآفرینان استان به مدت شش سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و شناسایی کارآفرینان، برگزاری دوره های مختلف آموزشی، تسهیل گری در ارتباط بین کارآفرینان با سرمایه گذاران و دستگاههای اجرایی و  تمهیدات لازم برای تجاری سازی ایده ها از جمله اقدامات و فعالیت های این کانون است.

رئیس کانون کار آفرینان زنجان، با بیان اینکه این استان از حیث شاخص های مرتبط با کارآفرینی جزو پنج استان برتر در کشور است، تصریح کرد: این مجموعه در سال جدید برای تحقق شعار سال با برنامه وارد کار شده است.

کد خبر: ۱۴٬۴۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha