۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
بهترین سریال‌های جنایی سال ۲۰۲۴ که باید ببینید

بهترین سریال‌های جنایی سال ۲۰۲۴ که باید ببینید

تماشای سریال، یک سرگرمی است و تماشای سریال جنایی، سرگرمی توام با معما، ترس و فراز و فرودهای فراوان است.

تماشای سریال، یک سرگرمی است و تماشای سریال جنایی، سرگرمی توام با معما، ترس و فراز و فرودهای فراوان است. در این نوشتار، ما شما را با ۵ اثری آشنا می‌کنیم که هم وارد ژانر پر رمز و راز جنایی می‌شوند و هم تمامی آن‌ها، در ماه‌های اخیر عرضه شده‌اند، پس احتمالا شما تا کنون آن‌ها را تماشا نکرده و حالا، فرصتی دارید تا با بهترین آثار تازه این ژانر آشنا شوید.

بهترین سریال‌های جنایی سال ۲۰۲۴ که باید ببینید

۱. جوآن (Joan)

سریال جوآن، یک مجموعه بریتانیایی درباره ظهور یک جنایتکار زن قدرتمند است. سوفی ترنر، بازیگر سریال «بازی تاج و تخت» و «مردان ایکس» با ایفای نقش جوآن هانینگتون در این مجموعه شش قسمتیITV، برای مدت کوتاهی از دنیای فانتزی و علمی تخیلی پیشین خود فاصله گرفته است. هانینگتون یک دزد بدنام الماس بود، یک زن پر زرق و برق که دزدی‌هایش لقبی بسیار شبیه به گریزلدا بلانکو را برای او به ارمغان آورد: «مادرخوانده». این سریال، اقتباسی از خاطرات هانینگتون در سال ۲۰۰۴ است.

دانلود سریال

۲. آقا و خانم اسمیت (Mr & Mrs Smith)

فیلم سینمایی آقا و خانم اسمیت ساخته داگ لیمان در سال ۲۰۰۵، یک فیلم اکشن سرگرم‌کننده است که احتمالا آن را با بازی برد پیت و آنجلینا جولی به یاد دارید. در سال ۲۰۲۴ اما، سریالی با این نام داریم. دونالد گلوور (که یکی از خالقین این مجموعه نیز است) و ستاره PEN۱۵، یعنی مایا ارسکین در نقش جان و جین اسمیت بازی می‌کنند. خود این اثر، یک سریال سرگرم‌کننده است، اما این بازیگران مکمل هستند که تماشاچیان را به وجد می‌آورند: جان تورتورو، واگنر مورا، پارکر پوزی، پل دانو و میکایلا کوئل از جمله این بازیگران هستند.

بهترین سریال‌های جنایی سال ۲۰۲۴ که باید ببینید

دانلود سریال خارجی

۳. گریزلدا (Griselda)

گریزلدا بلانکو یک قاچاقچی مخوف کلمبیایی بود که در دهه ۱۹۸۰ با مشتی آهنین، بر تجارت مواد مخدر میامی حکومت می‌کرد. داستان فوق‌العاده و واقعی «مادرخوانده کوکائین» اکنون یک سریال شش قسمتی از نتفلیکس است. سوفیا ورگارا که احتمالا او را از Modern Family می‌شناسید، نقش بلانکو را بازی می‌کند. این سریال از همان تیمی است که سریال پرطرفدار پابلو اسکوبار را ساخته است.

۴. سابقه کیفری (Criminal Record)

پیتر کاپالدی از دکتر هو و کوش جامبو از همسر خوب، هر دو به اندازه‌ای بزرگ هستند که نام این مجموعه هشت قسمتی را سر زبان‌ها بیندازند. چارلی کرید مایلز، کتی تایسون، شان دولی و زوئی وانامیکر از دیگر بازیگران این سریال هستند. در مورد طرح داستان؟ خوب، این سریال، یک مجموعه کلاسیک است که در آن یک کارآگاه با تجربه و یک تازه‌کار، مجبور می‌شوند با هم در یک پرونده قتل همکاری کنند.

بهترین سریال‌های جنایی سال ۲۰۲۴ که باید ببینید

۵. من را یک بار گول بزن (Fool Me Once)

شبکه نتفلیکس معمولا از اقتباس کردن از هارلان کوبن، این نویسنده جنایی‌نویس، استقبال می‌کند. این اثر توسط دنی بروکلهرست، برنده جایزه بافتا، نوشته شده است و از طرفی میشل کیگان، ریچارد آرمیتاژ، جوانا لاملی و ادیل اختر در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

دانلود سریال ایرانی

داستان درباره سرباز سابق، مایا (کیگان) است که از دیدن شوهر کشته شده خود در یک دوربین مخفی در خانه‌اش شوکه می‌شود و در ادامه، ماجرا به یک توطئه مرگبار تبدیل می‌شود. این سریال بر اساس رمان محبوب سال ۲۰۱۶ کوبن با همین نام ساخته شده است و به اندازه سایر داستان‌های کوبن در نتفلیکس، پیچیده است.

کد خبر: ۲۸۶٬۹۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha