۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
رونمایی از دو محصول دانش بنیان در یک مرکز شتابدهنده

رونمایی از دو محصول دانش بنیان در یک مرکز شتابدهنده

دو محصول دانش بنیان در یک مرکز شتاب دهنده با حضور معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور رونمایی شد.

به گزارش بازار، روح الله دهقانی فیروز آبادی معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور گفت: در مجموعه‌ دانش بنیان ها، دو دسته مجموعه‌های ۴۰ ساله و جوانی هستند که از ابتدا با ادبیات دانش بنیانی شکل گرفته اند.

وی افزود: باور به کار علمی یک باور اصلی محسوب می شود و شرکت‌های خوبی در حوزه سلامت وارد شدند و سپس به سمت و سوی کار تجاری حرکت کردند، اما این مجموعه خود را در بخش دانش بنیان حفظ کرده است.

دهقانی گفت: این مجموعه یک بمب انرژی است و ما در زیست بوم فناوری مفاهیم مختلفی را طراحی کرده ایم که به معنای واقعی شتابدهی و هم نواوری و زنجیره تکمیل داشته و یک اموزش دهنده و الگو سازی خوب محسوب می‌شود.

وی افزود: تجربه زیستی شرکت‌ها و شتاب دهنده ها امید بخش برای مردم است و یک مرکز نواوری درون شرکتی بسیار موفق محسوب می‌شود.

وی در ادامه به سیاست معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: سیاست حمایت معاونت علمی، از مجموعه و شرکت‌های درون محور دلگرم کننده است و کمک به حضور در بازارهای بین المللی یکی از سیاست‌ها محسوب می‌شود که تا پایان خرداد باید حمایت‌ها برای حضور این شرکت ها در بازار اندونزی عملیاتی شود.

کد خبر: ۲۸۶٬۷۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha