۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۱
هزینه  برق تابستان برای کشاورزان یزدی رایگان می شود
با اعمال دستورالعمل‌های مصرف؛

هزینه برق تابستان برای کشاورزان یزدی رایگان می شود

یزد- حسینی‌پور، مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق یزد دستورالعمل‌های مدیریت و پایش بخش کشاورزی و تجاری را اعلام کرد.

سید محمد مهدی حسینی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار بازار در خصوص دستورالعمل مدیریت و پایش بخش کشاورزی گفت: تمام چاه‌های کشاورزی در دو گروه تقسیم بندی شده که باید روزانه پنج ساعت مصرف برق خود را به طور کامل متوقف کنند.

وی با بیان اینکه در گروه یک برخی چاه ها از ساعت ۱۱ الی ۱۶ و در گروه دو چاه‌های دیگر از ساعت ۱۳ تا ۱۸ با توزیع برق همکاری می کنند، اظهار کرد: همکاری چاه های کشاورزی در این پنج ساعت باعث خواهد شد تا هزینه مصرف کل تابستان در غیر این ساعات به صورت رایگان شود،

این مسئول درباره بخش تجاری گفت: دستورالعمل مدیریت و پایش بخش تجاری در مجتمع‌ها و پاساژها به صورت پایش دمای محیط و پایش و تعدیل روشنایی داخل و نمای ساختمان های مجتمع ها و پاساژها اعمال خواهد شد. تیم‌های ارزیابی در امورهای سه گانه یزد تشکیل شده و به صورت هفتگی شاخص دمای محیط را اندازه‌گیری می‌کنند که نباید زیر ۲۴ درجه سانتیگراد باشد.

حسینی‌پور اظهار کرد: در بخش پایش روشنایی و کنترل دمای چیلرها و سیستم های سرمایشی از فناوری اینترنت اشیا برای کنترل آن ها استفاده خواهیم کرد.

کد خبر: ۲۸۶٬۳۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha