۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۳
قیمت ترموود ۱۴۰۳ و جزئیات مربوط به آن

قیمت ترموود ۱۴۰۳ و جزئیات مربوط به آن

امروزه استفاده از چوب در صنعت به یک امر عادی تبدیل شده است.

به گزارش بازار، امروزه استفاده از چوب در صنعت به یک امر عادی تبدیل شده است. در همین راستا، هزینه تهیه چوب می‌تواند یک عامل مهم محسوب شود؛ بنابراین افراد برای انتخاب یک چوب از بین انواع مختلف ترمووود، به قیمت آن توجه خواهند کرد.

تعیین قیمت ترمووود یک عمل تخصصی است. شناخت دقیق چوب و ویژگی‌های آن در این قسمت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. اگر دوست دارید ترمو چوب مناسبی انتخاب کنید، باید در این زمینه اطلاعات بالایی داشته باشید. در ادامه، قیمت ترموود ۱۴۰۳ برای انواع دسته‌های این چوب پیشرفته را بررسی خواهیم کرد.

توضیحات کلی راجب ترمووود

ساخت‌وساز در زمان‌های دور وابسته به سنگ و سیمان بود. در آن زمان استفاده از چوب در نمای ساختمان یا حتی بدنه‌ آن، یک رویای محال بود. با گذشت زمان و پیشرفت علم و دانش، انسان‌ها متوجه شدند که می‌توانند با استفاده از تغییری کوچک، چوب را برای ساختمان‌سازی استفاده کنند.

اگر کمی فکر کنید متوجه می‌شوید که استفاده از چوب برای ساخت‌وساز معایب زیادی دارد؛ برای مثال چوب عادی در ‌برابر رطوبت به‌سرعت تغییر رنگ داده و خراب می‌شود؛ همچنین حشرات و انواع قارچ‌ها می‌توانند به‌راحتی این ماده را از بین ببرند. در کل، طول عمر چوب عادی بسیار اندک است؛ این مسئله از نظر اقتصادی نیز مقرون‌به‌صرفه نخواهد بود.

معرفی ترمووود و ساخت آن توانست تمام این معایب را از بین ببرد. ترمو چوب در اصل حالت ارتقایافته از یک چوب معمولی است. چوب‌های متفاوتی که در معرض حرارت بسیار زیاد قرار می‌گیرند و در ‌طی فرآیندی کیفیتی بهتر از قبل پیدا می‌کنند، ترمو چوب می‌نامند. این چوب مزایای بسیار زیادی خواهد داشت.

پس از معرفی ترمووود، استفاده از چوب در ساخت‌وساز یک امر طبیعی شد و افراد مختلفی از آن استفاده کردند. مزایای زیاد این چوب باعث می‌شود که طول عمر آن بسیار بالا باشد؛ در نتیجه استفاده از آن از نظر اقتصادی نیز به‌صرفه خواهد بود. آشنایی با قیمت ترموود ۱۴۰۳ می‌تواند انتخاب را برای شما آسان‌تر کند. در ادامه قیمت این چوب کاربردی را بررسی خواهیم کرد.

معرفی انواع ترمووود

images_1714330754_662e9c82d83dc.jpg

ترمو چوب را می‌توان از نظر تنوع به ۲ دسته کلی تقسیم کرد. هر ۲ دسته نیز به ۲ زیرگروه تقسیم خواهند شد که در ‌نهایت، ترمووود دارای ۴ نوع مختلف است. دسته‌ اول از نظر رنگ متفاوت هستند. این چوب‌ها در رنگ‌های روشن و تیره ساخته می‌شوند. این موضوع در طراحی دکوراسیون نقش مهمی خواهد داشت.

چوب‌های تیره‌تر اغلب از درختانی با چوب سخت تشکیل شده و فرآیند ساخت‌ آن‌ها کمی متفاوت است؛ در مقابل، چوب‌های روشن‌تر به درختان روشن و تازه‌تر مربوط می‌شوند. ساختار این نوع از ترمووودها تفاوت چندانی ندارد؛ اما قیمت آن‌ می‌تواند متفاوت باشد. در قسمت بعد با قیمت ترموود ۱۴۰۳ به‌طور کامل آشنا خواهید شد.

دسته دوم از نظر گره با یکدیگر متفاوت هستند. ترمووود گره ساده در ساختار سطحی، دارای گره‌های بسیار مشخصی است. ترمو چوب گره پروانه‌ای نیز یکی از معروف‌ترین نوع از ترمووودها است. این چوب در ساختار خود گره‌های پروانه‌ای شکل دارد. الگوی ساخت این ترموود بسیار دقیق است؛ در واقع گره پروانه‌ای یکی از بهترین انواع چوب‌های پیشرفته محسوب می‌شود.

بررسی جدیدترین قیمت برای انواع ترموود

در قسمت‌های قبل، توضیحات مهمی در زمینه‌ چوب‌های پیشرفته ارائه شد. در این قسمت باتوجه به موارد گفته شده، قیمت ترموود ۱۴۰۳ بررسی خواهد شد. اولین گروه از ترمو چوب‌ها، ترمووودهای تیره هستند. این گروه در صنعت استفاده‌ گسترده‌ای دارند و رنج قیمتی آن‌ها نیز بسیار مناسب است.

استفاده از چوب‌های مختلف باعث به‌وجود آمدن قیمت‌های متفاوت شده است اما در نهایت قیمت این چوب چندان بالا نخواهد بود. گروه بعدی ترمووودهای روشن هستند. قیمت ترموود ۱۴۰۳ برای این دسته از چوب‌ها تاحدودی مشابه نوع قبل است؛ البته ممکن است چوب روشن مقداری گران‌تر از نوع تیره خودش باشد.

مقایسه‌ی ترمووود گره ساده و گره پروانه‌ای کار آسانی خواهد بود و قیمت ترموود ۱۴۰۳ در این قسمت تفاوت زیادی خواهد داشت. ترمو چوب گره ساده بر اساس ساختار و ظاهر خود، پیچیدگی چندانی نخواهد داشت؛ به‌همین دلیل قیمت آن مناسب خواهد بود.

ترمووود پروانه‌ای از ۳ نوع دیگر پیچیده‌تر و تخصصی‌تر است؛ بنابراین طبیعی است که قیمت بالاتری نیز داشته باشد. رنج این قیمت می‌تواند تا ۲ میلیون تومان نیز پیش برود. البته ممکن است برای این چوب قیمت‌های پایین‌تری نیز مشاهده شود؛ اما این گروه با قیمت پایین، کیفیت بالایی نخواهند داشت.

به‌طور کلی رنج قیمتی چوب‌ها معرفی شد. نکته‌ای که باید در این قسمت یه آن توجه کنید، کیفیت ساخت چوب است. ممکن است دسته‌ گران‌قیمت ترموچوب‌ها به‌دلیل استفاده از درختی مرغوب و فرآیند ساختی با کیفیت بالا، هزینه‌ی خرید زیادی نیز داشته باشند؛ اما فراموش نکنید، هر چقدر کیفیت چوب شما بیشتر باشد، طول عمر آن نیز بالاتر خواهد رفت؛ در نتیجه خرید در این شرایط به‌صرفه‌تر می‌شود.
 

images_1714330728_662e9c68f0d63.jpg

فاکتورهای موثر بر تعیین قیمت ترمووود

تعیین قیمت ترموود ۱۴۰۳ بر ‌اساس فاکتورهایی انجام خواهد شد. اولین و مهم‌ترین مورد، جنس چوب استفاده شده است. اگر این چوب کیفیت بالایی داشته باشد، قیمت محصول نهایی نیز بسیار بیشتر می‌شود؛ همچنین فرآیند ساخت‌ و کشور سازنده نیز در تعیین قیمت آن، به‌شدت موثر خواهند بود.

ویژگی‌های چوب نیز برای قیمت‌گذاری موردتوجه قرار خواهد گرفت. مقاومت بالا در برابر رطوبت، داشتن طول عمر مفید و زیاد، سالم‌ماندن در طول زمان و حفظ ابعاد، مقاومت در برابر حشرات و ایجاد قارچ‌ها و... مواردی مهم هستند. اگر عملکرد چوب در تمام این قسمت‌ها عالی باشد، قیمت آن نیز به‌شدت افزایش خواهد یافت.

از اصلی‌ترین موارد در انتخاب یک چوب پیشرفته‌ عالی، مقاومت بالا در برابر آتش است. آتش‌سوزی‌های گسترده و خطرناک می‌توانند ساختمان را به‌طور کلی نابود کنند. اگر ترمووود شما در برابر آتش مقاوم باشد، قیمت آن زیادتر خواهد شد. البته این قیمت بیشتر با توجه به مزیت ویژه‌ چوب، بسیار طبیعی و قابل قبول خواهد بود.

نتیجه گیری

در مطالب فوق ابتدا توضیحات مختصری در زمینه‌ ترمووود ارائه شد و سپس انواع این چوب را شناختیم. در ادامه قیمت ترموود ۱۴۰۳ بررسی شد و در ‌نهایت ویژگی‌های موثر بر روی تعیین قیمت را نیز معرفی کردیم. انتخاب ترمووود یک عمل دشوار است که می‌تواند بر روی کیفیت ساخت‌وساز تاثیر مستقیمی داشته باشد.

یکی از بهترین شرکت‌ها در زمینه‌ ساخت‌وساز پیشرفته، رها چوب نام دارد. این شرکت از نظر کیفیت و سطح علمی در این حوزه، بسیار پیشرفته است. توضیحات دقیق رها چوب در زمینه‌ ترمووود می‌تواند انتخاب شما را دقیق‌تر کند؛ همچنین امکان مشاوره و پشتیبانی این شرکت، یک خرید خوب را برای شما تضمین خواهد کرد.

آدرس دفتر مرکزی رهاچوب :

تهران-سعادت آباد-بلوار ۲۴متری- خیابان سوم شرقی-پلاک ۳۵- طبقه چهارم- واحد ۴۰۴

برای برقراری ارتباط با مسئولین فروش و فنی ترمووود رها از طریق شماره های زیر و یا فرم تماس استفاده نمایید.

شماره موبایل: ۷۳ ۱۵ ۳۷۲ ۰۹۱۲

تلفن دفتر :  ۶۲ – ۵۷ ۲۴ ۳۶ ۲۲ – ۰۲۱

واتس آپ : ۰۹۹۰۵۳۹۰۳۴۱

فکس : ۹۶ ۷۸ ۳۸ ۲۲ – ۰۲۱

آدرس کارخانه رها چوب:

شهرک صنعتی پرند – میدان صنعت – بلوار صنعت – کوچه نور

کد خبر: ۲۸۴٬۷۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha